I'm not over you just yet.

Stormen har väll lagt sig här.
Nåjaa, jag ska i alla fall dra iväg till jobbet.
Men först några bilder!



Här har ni vår andra dog.
Jag kallar henne Nisse,
för hon ser ut som en Nisse.
Och hon är väldig korkad.
Se bara på bilden.
Om inte det syns, så biter hon på sin tass.
Okej, hon försöker bita på sina naglar.
Men jaa, hur många hundar gör det ?
Vilken FJANT!



Och jag har kommit underfund med att jag måste skaffa nya utebyxor!
Haha. jackan och byxorna passar inte alls.
Men det går att ha sådär då man är ute på egen gård.
Och hoppar runt i snön som en 5åring.
Men det är bara så himla kul.
Och som de säger i en nöjesparks reklam (minns inte vilken ? )
"Leikki ikä on koko ikä!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0