No-life!

Skiftet gick super fort.
Och är solt över mig själv.
Jag var mycket aktiv i dag.
Nu 2 dagar ledigt,
sedan 3 dagar jobb.

Åkte inte ner till Helsinki.
Orkade inte.
Och knappast skulle ha tåget kommit fram,
pga vädret, så mycket problem som VR har haft.
Vädret S-U-G-E-R!
Gör mig på vidrigt humör.
Skulle ha lust att bara gömma mig under täcket.
Men det är alldeles för tråkit.
Lenkki skulle sitta bra men fortfarande,
Suger vädret hästball (som min syster skulle säga).

Jag är så NO-LIFE då jag inte har:
-Träning
-Skola
-Kira!

Haha. I seriously should get a LIFE !
Någon som vet var de säljs billigt ?
Fattig studerande ni vet ...

och så vill jag verkligen ut och resa,
Och åka snowboard.
Skulle passa bra att fara dit -->
Schweiz, Interlaken (2008) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0