Tack !

Tack till alla som sagt sin åsikt !
Jag tror starkt på att bild 2 tog hem sägern.
Men plööööh ... 
Kan ändå inte bestämma mig om vilken färg det ska bli.
För sommarn är påväg,
vilket betyder att solen och vattnet kommer att bleka mitt hår,
eller hur ?
Och nu när jag färgar första gången den blonda delen av mitt hår brunt,
Så kommer färgen inte att hållas.
Det kommer att missfärgas genast.
Vilket betyder att jag måste färga håret om ganska snabbt igen.
Och färgar jag flera gånger efter varandra mitt hår,
Slits det.
Och det är redan tillräckligt slitet .
SUCK !
Sen är jag rädd för att jag kommer att ångra mig om jag färgar brunt.
För det har jag gjort varenda gång hittills ...
Och det tar alltid en stund före håret blir blont igen ...
Argghhh h h hh   ......
Blir hur irriterad som helst !

Nåjaa, har väll tid och fundera på detdär under dagens lopp.
Ska nu gå och klä på mig och dra iväg till jobbet.
8h
jobb dag i dag ...
Så  C U L8er !
(efter 21:00)

BTW, vår Dog är AWESOME !
(
har nog en till dog, men hon är inte lika awesome)



Kommentarer
Postat av: Mia

Oj söööööötisrumpppaaaaa :DD sista bilden e ju en klar etta :D <3

2010-03-07 @ 20:11:15
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0