I fell to the temptation

Voi voi , människor, det hr hänt en hel del idag !
Kan ta och berätta för er,
ni är ändå så nyfikna!

Okej, efter skolan for vi till loppis med K,
men där gjorde vi inga fynd.
Sedan åkte vi till stenhaga.
Ett varv in till jysk,
där vi såg en EXAKT kopia av en vår kompis.
Det var en han, ifall ni inte förstod det.
Bara för att bevisa åt vår kompis att han har en tvilling,
så försökte vi smyg fota kopian med telefonerna.
Vi gick om honom flera gånger, men utan resultat.
Killen i butiken måste ha tyckt vi var SUPER creepy,
och jaa, det skulle nog jag också ha tyck ifall jag skulle ha varit i hans situation.
Efter jysk gick vi en sväng in till my sport,
där jag hittade ett par gråa NIKE college byxor för 30€.
Sedan en sväng till citymarket för att köpa mat.

När vi kom tillbaka till lägenheten hade K fått post.
Ett brev från stadsbiblioteket.
Eller jaa, brevet var vell till mig,
eftersom jag lånat 4 böcker på K's kort.
Gissa vad brevet innehöll?
Kan berätta att det var något som inkluderade pengar...
HAHA. en räkning på 149,30€ pga försenade inlämningar!
FAN, vad skrämd jag blev.
Och när jag sa åt mamma att hon måste betala en räkning åt mig,
tänkte hon få hjärtslag då hon hörde summan.
SOM TUR märkte mamma att man inte behöver betala summan ifall man lämnar tillbaka böckerna.
men det blev ändå böter på 40€.
hehe, whoooooops!

Efter detta åkte vi tillbaka till lägenheten för att laga mat.
Maten blev sådär, men däremot blev efterrätten MEGA god !
Sedan var det dags för träning.
och som jag sa tidigare på dagen, så gick den PERFEKT!
Vi är bara bra !

När jag sedan kommer tillbaka till K's,
ligger två fjantar i hennes säng,
med andra ord Björn och Anton.
När jag satt och masserade A, så fick B och K den strålande ideen, att smörja hårborttagningsmedel på A's vad.
A, som trodde det var masseringsolja , blev inte så glad.
Men för att göra A "glad" igen, smorde B in hela sin vad med samma smörja.
HAHA!
Kan berätta för er att Veet hårbortagningscreme VERKLIGEN FUNGERAR!
Båda killarna hade väldigt smoootha ben efteråt!
Sedan satte vi oss alla 4 i K's bil, för att köra till sundom efter Yvonne.
När vi kom tillbaka, åkte A och B hem,
Och K och Y började ställa sig i ordning för att fara ut på krog.

Fick även höra att min fredag tydligen inte skulle bli som "planerat",
så jag fick en STRÅLANDE idee om hur vi skulle få fixat situationen.
Kan tyvärr inte berätta om min mastermind plan,
men den är inte elak,
och ifall den fungerar, så kommer många att ha nytta av den...
Speciellt JAG!
För tillfället Rockar mina 2 brudar STENHÅRT !
Själv sitter jag vid K's och tar emot mellanraporter.
Ser lovande ut !
men ifall om planen inte fungerar ikväll, så har vi en back-up-plan !
THIS IS AWESOME!

Dom här brudarna är det bästa jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0