Men ändå inte som du.

Arghh!
Blir riktigt stressad nu...
Jag kommer inte på namnet till en låst som jag VERKLIGEN vill höra.
den har spelat i huvudet på mig hela dagen !
Låten brukar spelas på NRJ,
och det låter som om någon skulle spela dragspel.
Någon som vet vilken låt jag menar och vad den heter ?

Ikväll blir det chillas med Yv.
Och så ska jag träffa en annan person också.
Som sagt det är fredag i dag !

Nu ska jag gå upp och städa mitt rum.
det ser för J-Ä-V-L-I-G-T ut där inne.
Måste passa på att städa nu innan Y kommer ...
fast hon kommer först senare ikväll,
pga att hon är i Tammerfors och hälsar på Janina !

Mer än så har jag inte att berätta för tillfället,
Ha det bra people,
I know I will !

Kommentarer
Postat av: Mia

helt säkert , Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love ..

2010-03-12 @ 22:19:00
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0