We were always meant to say goodbye.

Hehe. Är tydligen inte den ända som tycker att mina nya skor är Snygga.
3 har kommentaerat mitt blogg inlägg och typ dubbelt fler har sagat det någon annan stans.
Blir super glad av sånt.
Tack till alla !
Nu känns skorna ännu snyggare ska ni veta  !

Sådär annors har det inte hänt så mycket sedan senaste inlägget.
Var ut på en 2h lenkki.
Super skönt att springa i solskenet,
sedan tänja lite och gå i duschen.
Hmmm , sådant gillas !

Ikväll blir det vell åter att fara till K's place.
Väldigt sällan jag är där, I know !
Kom fram till att:
sedan förra söndagen har jag sovit hemma 2 nätter,
söndag-måndag och torsdag-fredag.
Alla andra nätter har jag spenderat hos någon annan !
Hehe.
Intresse klubben antecknar.
Nåjaaa, over and out -->

Kelly Clarkson - Alredy gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0