Love my Mum !

Hann inte skriva ett inlägg i går.
kom hem med Yv först runt 11tiden igår på mogonen.
Var ganska så trött,
men var ändå på ett strålande humör !

Efter en tid av chillas på sängen tillsammans med Y,
var det dags för Steels träning.
och efter det egen träning,
som gick HUR BRA SOM HELST,
trots sömnbrist !

När träningen tog slut,
for jag till Heli's och chilla.
Vi åkte och hyrde 2 filmer + köpte lite godis.
Kollade en film och sedan gick vi i bastun.
När vi sedan skulle kolla andra filmen,
Somnade jag...
00:00 tiden var båda så trötta att vi gick till sängs.

Vaknade utvilad och fortfarande på bra humör.
Solen skiner och allt är bra.
Kollade den andra filmen nu på morgonen,
och sedan kom mamma och pappa och hämtade hem mig.
När jag kommer in genom dörren,
ser jag en Lacoste skolåda på köksbordet.
När jag öppnade lådan blev jag verkligen POSITIVT överraskad.
Kärlek vid första ögonkastet !
Mamma hade lyckats super bra med att köpa skor åt mig!
Tack mamma ! <3



Kommentarer
Postat av: kitty

va snygga skorna e! passar ju super bra nu då de börjar bli vår! ;)

2010-03-14 @ 13:09:14
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: mea

jag vill o ha såna!! :) superfina! :D

2010-03-14 @ 14:31:01
URL: http://towalkintheseshoes.blogspot.com/
Postat av: lillis

yli hienot kengät! :D

2010-03-14 @ 16:51:39
URL: http://llill.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå ge dom ti mej iställe!

2010-03-25 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0