Friday 19032010

Körlektionen gick vell sådär.
Åtminstone lyckades jag att inte köra över någon eller krocka.
Det är vell ändå huvudsaken ?

När jag slapp till skolan fick jag syn på Pia och vår finska lärare.
Vi var endast 2 studerande i skolan i dag,
Så istället för att ha lektion fick vi ta ledigt hela dagen.

Satte på med läraren in till stan för att åka med bussen hem.
När jag skulle betala bussen, kunde jag inte hitta mitt busskort
och jag hade inga kontanter på mig
...
Så det blev att stiga av bussen och börja gå hemmåt.
Ända som sved lite grann, var att när jag väl gått av bussen, hittar jag mitt busskort
I MIN JACK-FICKA !
Lyckat, jag vet ...
HYVÄ MINÄ !

Nåjaa, ska snart fara och jobba ... Skulle faktist inte ha någon som helst lust ...
Men efter shoppandet i onsdas, börjar kontot närma sig minus !
Eller kanske inte, men tjaa,  pengar behöver man alltid!

BTW, min syster bokade en resa till henne och mig i går.
Så i Augusti blir det Kreeta, Platanias ... För 3 gången !
Den resan kommer att bli pretty awesome !

Kommentarer
Postat av: Mia

jeo , böri nog bli ganska månte gången , men denhär gången ska vi festa :D måst ju uppleva på ett annat sätt också ! :DD

2010-03-19 @ 19:03:54
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0