Syö pullaa!

Måsta cykla till silveria och junnunas träning.
OMG! jag var DÖDSRÄDD!
trodde jag skulle dö... eller iallafall falla med cyckeln!
När jag väl var framme vid silveria meddelade jag mamma
att det är bäst för dem att de är hemma från villan före 16,
annors får de betala taxi från silveria till Hutski.
Men som tur kom pappa och hämtade och förde mig till egen träning,
Som gick återigen SUPER !

Sedan vill jag ha hjälp av er läsare:
Hur ska jag fira min födelsedag ?
då menar jag VAR ska jag fira ...
Hyra bastu från radisson eller sokos ?
Hemma ?
hyra nån annan lokal ?
Jag är öppen för förslag, så kommentera gärna!

Ska snart vara med Laura och Heidi.
De kommer hit och håller mig sällskap!


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

du ska bjuda mej (a) (a) (a) :D ???? :D



hemma låter lika bra som hyra :D eller hyra e kanske roligare för då kan du vara mer fri å int va rädd att någå går sönder? eller ja vet ju int hudan fest du planerar men ;)

2010-03-22 @ 16:50:44
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Vem tror du i er ?

De diskuterar vi nån dag på lunchen :P

2010-03-23 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0