How did I become so fat ?

Det gick riktigt bra på jobbet i gårkväll,
lyckades att inte klåpa med något extra !

när jag sluppit hem,
ringde jag min kära vän Nicolina.
Vi hade tidigare på dagen bestämt att vi skulle träffas,
så hon kom till oss.
Allmänn uppdatering om vad som har skett på sistone,
eftersom vi inte har sett varandra på en tid.
Sedan gick vi och kollade läget på Niksus lillasysters fest,
Ni vet, så att det inte sker något olagligt, jag menar dom är bara 13-14åringar.
Haha. ni sku bara veta vilka minnen som dök upp i huvudet på mig och niksu !
Alla gånger vi varit ute och festat i den åldern.
Det känns som om det var igår ...
Och om 3veckor fyller jag 18 ...
Tänk, jag borde bli vuxen snart ?
Men, HALLLÅÅÅÅ !
varenda gång jag ser mig själv i spegeln ser jag en typ 14åring...
jag har inte ändrats något i mina ögon sen jag var 14 ?
FÖRUTOM bredden har en drastisk förändring !
men sådär annors ...
Skrämmande , kan inte säga annat !


Påväg till solvdans nångon då vi var 15 kanske?
Den kvällen slutade inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0