Why would I wanna be, anyone else but me ?

I dag har jag varit i skolan , som alla andra vardagar.
slapp tidigare, eftersom vår samhällslära lärare var sjuk,
så vi drog in till stan med Yv och Kira!
Spanade efter höklackade, hittade ett par,
men de var lite för stora och det fanns inga minder, så jag sket i dem.
Sedan blev det ett varv till citymarket, köpte hårfärg (brunt).
Efter det till FANletti för att köpa hårprodukter.

Yv drog iväg hem för att hämta bilen.
under tiden lagade jag och K pizza, som blev MEGA god.
När Y kom tillbaka, for vi ett varv till gigantti för K skulle ha en ny telefon.

klockan 18 blev det teater för min och Y's del.
Pettson och Findus på finska.
Vi skrattade för fullt tillsammans med alla små barn.
Skojigt var det !
Efter det blev det träning.

När jag var back at K's, skulle vi gå ner till de nya cafét (där var sarajevo var förr),
och kolla in den as heta servitören.
Då insåg jag att min plånbok var gone ...
Liten panik slog mig ... jaa, eller lite mer en LITEN !
nåjaa, vi gick till cafét iallafall.
Rekommenderar varmt stället till alla.
MEN servitören hade ring på fingret ... Damn !
Fast vi ska ändå bli stammisar och bästa vänner med hetingen down stairs !
Efter en moccalatte, gick vi ut för att söka min fake-Louis vuitton,
Utan något resultat..

En stund efter ringer min telefon.
det var en nummer som jag inte kännde igen,
jag svarade,
och till min lättnad var det en man som ringde och frågade om jag hade bort plånboken!
Vi bestämmde oss för att träffas vid Neste efter 5min.
Nervösa gick jag och K för att möta denna mystiske mannen.
när vi väl fick syn på mannen, insåg vi att vi hade sätt honom tidigare på kvällen.
han var faktiskt riktigt snygg och hans hund var oemotståndligt SÖT!
Jag tackade mannen och han önskade oss en trevilg fortsatt kväll.
Härligt med sådana godhjärtade människor, som återlämnar uppfunna saker,
som sådana klåp som t.ex. jag tappar bort.


Ännu en dag full med händelser avklarad.
Som tur slutade dagen ändå lyckligt.
Får se va det blir imorgon,
mer skratt,drama och klåpas kan ändå väntas.
Ha de bra !
CU!

Klåp- och spana-in-bilder!




Kommentarer
Postat av: janina

tack lotta! :) jaa ja hoppas no allt sku va över nu så ja får börja leva som en normal människa, ja saknar att va normal, hehe så ja hoppas de sku va min tur att va de nu :)

och jess, räkna med mej 7.4, då ska vi fira så de knakar i väggarna å golven ;DD

<3

2010-03-22 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0