09032010

Sitter just nu ensam hos K.
Hon for ut med sin pojkvän (som fyller år idag, GRATTIS Linus) och någå annat folk,
medas jag lämnade kvar här.
Nåmen, endast 30 dagar kvar, då tar allt väntande slut.

Det var meningen att vi skulle fara på loppis, men det blev inte av.
istället for vi till K's,
där vi fick en härlig överraskning.
Dörren till lägenheten stod öppen då vi kom ..
Och nej, det är inte pga inbrott,
utan för att låset på dörren är inte fungerar som det ska ...
så jaa ... vi fick ringa gårdskarn till hjälp.
före han kom, testade vi de andra låset på dörren (ni vet, säkerhetslåset).
men med lite sämre framgång...
K gick ut i trappan och låste dörren utifrån.
jag stod på insidan för säkerhets skull .. ni vet ifall hon inte sedan skulle få upp låset från utsidan.
Haha. vad tror ni hände ?
K fick inte upp dörren, så hon skickade in nyckeln genom postluckan till mig.
jag försökte låsa upp dörren från insidan, men gissa om det fungerade ?
NEJ!
Fick vell en aning panik i kroppen, då jag står inne i lägenheten INLÅST,
och K ute i trapphuset UTLÅST!
Haha.
Nåjaa, men som tur fick vi tillslut upp dörren.
När sedan gårdskarn kom, konstaterade han att man inte kan göra något åt det söndriga låset,
och på samma visade han hur säkerhetslåset fungerade, så nu vet vi det.

Efter allt detta for vi till RAX och äta.
hmm, man blev ganska mätt,
sådär passligt inför träningen...
Kännde mig tung som en flodhäst på träningen,
speciellt då vi gjorde hopp, men det kan vi inte ta så hårt.
Annors var träningen återigen AWESOME!
Det känns verkligen i hela kroppen att man TRÄNAT!
as SKÖNT!

Till slut måste jag vell ännu berätta att jag varit och köpt hårfärg ...
Så nu får ni vänta med spänning vilken färg det blir ...
Själv har jag total ångest, men som sagt min kära vän K har övertalat mig ...
men jaa ... vi får sii hur det blir !



Kommentarer
Postat av: Mia

Upp med bild på ditt hår !!!! :D

2010-03-10 @ 08:16:24
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0