What do you want from me ?

Jag ber om ursäkt av dem som brukar läsa min blogg.
Har haft helt fullt upp så jag har inte hunnit blogga.

Vad har jag då sysslat med de senaste dagarna ?
Tja, det gamla vanliga antar jag,
Skola, K's, träning, stan och bilskola... Typ ..

Blev av med en hundring efter en shopping-trip i går.
Kom hem med:
ett par byxor från Carlings,
En skjorta från sportia
En väska från sportia
underkläder
och en film.

i dag har jag haft min första körlektion.
Lärarn skröt faktist lite på mig.
Satt 5min framför ratten före lärarn tyckte att jag försto hur man kör,
så de blev att fara ut i trafiken.
Det var Super kul att köra,
och det var inte alls lika svårt som jag tänkt mig.
I och för sig är bilen jag kör med ganska highteck ...
men what ever !
ett kärring stopp blev det i alla fall,

 

men jag är ändå nöjd över mitt körande !

I morgon blir det en ny körlektion,
sedan skola
och till sist blir det jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0