You don't know anything about me !

Syndade återigen igår, vilket betyder att jag köpte kläder...
2par leggings och en over-size-t-skjorta,
men detta endast för att trösta mig själv och förbättra min urursla dag.
Som sagt körningen gick RAKT UPP ÅT HELVETE.
Var nära att stanna bilen mitt på vägen, öppna dörren och stiga ur och skita i allt ...
men jag körde klart lektionen ..
blev en kaffe på arnolds med K.

Tog bussen till lärkan där Yv höll hus.
meningen var att vi sku vara där en liten stund...
men en liten stund blev ungefär 5 timmar ... oj ?
först var de vell lite smått tråkit för mig ,
men med lite minttukako blev allt bra , och kvällen slutade med att jag var på Super humör !
Vi traskade hem till mig med Y,
vi var ganska trötta så vi gick och sova ganska tidigt !

hela natten har gått åt till att svara i telefonen,
både meddelanden och samtal, haha.
nu ligger vi me Y och latar oss i sängen , mysigt !
men snart blir det steel träning .
får se vad vi hittar på ikväll.
ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0