You're so hot that I melted !

Orkade inte sätta på datorn i går efter jobbet
så ja skippade bloggandet.

Men baar så ni vet så blev jag skickad till en annan avdelning på jobbet.
Så nu har jag jobbat på alla 4 avdelningar på Villa Isolahti.
Det gick vell helt okej.
Personalen trivdes jag åtminstone med!

När jag väl slapp hem var jag ganska uttmattad,
Men efter att jag fått ett meddelande,
som egentligen inte var menat till mig,
fick jag ny energi
Kan berätta så mycket att jag inte kan koncentrera mig alls idag
pga. meddelandet... Eller alla andra meddelande jag fick efter det.
och om 4 dagar är det fredag,
får se hur det blir!
Plus att jag orkade ta mig ut på lenkki igår kväll!
bara så ni vet !

Nu sitter jag i skolan.
ganska tråkit, men det går vell.
ikväll är det träning
kanske lenkki
Och Kira kommer till vasa!
ha de bra människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0