Sommar tider hej hej sommartider !

Har konstaterat en sak: Det är Sommar. Härligt !
Fick en ny kamera i går och jag måste bara testa den.
Inga Super lyckade foton, men kanske det kommer med tiden.
Här är några exemplar.













Sådär annors kan jag berätta att jag utfört min 3dag av 5dagars yrkesprov.
I måndags var det 10min morgon jumppa, i går 30min morgon jumppa och i dag 30min Vatten jumppa.
Super kul var det, men jag var antagligen mer svettig än de som var i vattnet.
Nästa vecka är det sista veckan av praktiken och detta gillas inte.
Har verkligen trivdes super bra på Roparnäs Motionen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Blev nog riktit fina bilder ! :)

2010-05-20 @ 09:44:28
URL: http://miioli.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0