Vecka 19

Senaste veckan:

Spenderade söndag natten at Kiras place,
Lagg uppe sent in på natten och talade om allt.
Skönt var det att chilla med sin bästa vän !

Måndag morgon var jag inte den piggaste , men det vara bara att sätta sig på cykeln och dra sig i väg till praktiken.
Tänkte faktiskt somna då min handledare drog vattengymnastik och jag satt och såg på. Hehe.
Om jag minns rätt så hände det inget annat speciellt den dagen än kaffe med Kira och sedan blev det träning.

Praktik på tisdag morgon, Kände mig en aning piggare.
Slutade praktiken 16, 17-19 Steel träning och 19-21 Platinum träning.
Efter träningen for vi till Ollis med Yv och Kira.
Vi damppade på som vanligt och kvällen blev riktigt lyckad.
Thanks Girls !

onsdag morgon blev det att cykla i väg till praktiken efter att man sovit 2½timme.
Var kanske inte precis den piggaste, men efter att ha fått simma omkring i polen en timme så vaknade man till.
11 tiden blev det att cykla iväg till skolan för att planera yrkesprovet.
Härligt att träffa alla as sköna klasskompisar.
när planeringen var färdig var det dags att cykla hem.
Min kära Syster frågade om jag ville hänga på till Hullu Pullo på kvällen,
och hallåå ? kan jag tacka nej till ett sådant erbjudande ... Nope, Don't think so !
blev en rätt så speciell och berusad kväll, men allt gick bra till slut .

Torsdag morgon skulle jag dra iväg hem från en kompis som jag övernattat hos,
Då jag snabbt insåg att det under en natt hade blivit helt totalt sommar ute, kunde cykla hem i topp.
resten av dagen spenderades i soffan tillsammans med täcke och kudde och väldigt djupa drömmar.
På kvällen drog jag mig upp ur soffan och gick ut på promenad med Niksu !

Vaknade upp genom svettig med solen lysande rakt i ansiktet.
Fredag morgon och första tanken var: "JESS, ut i solstolen och njuta  !"
"Glömde" förstås solkrämen, så ni kan ju tänka er hur jag såg ut.
RÖD SOM EN KRABBA, men lycklig ändå.
For ett varv till faros med Heli, Niko, Laura och Heidi, men eftersom det blev målnigt, beslöt vi oss för att gå hem till Heli och Niko för att kolla matchen.
Efter en massa svordomar och ropas, Vann Finland och vi kunde åka hem lyckliga för att gå in i drömmarnas värld.

Lördagen var minst lika fin som fredagen, så det blev några timmar i solstolen
Och sedan Steel träning 14-16 och Platinum träning 16-18.
Cyklade iväg till Heli's eftersom vi hade bestämt oss för att sitta på bryggorna och njuta av värmen.
Vi gjorde det till en viss grad, men sedan belv det lite strul och fest humöret försvann.
Kom fram till att jag är väldigt lycklig över att jag inte är i ett förhållande med någon ...
Nåjaa, men vi satt vid bryggorna tills klockan var lite över 00:00, sedan cyklade jag hem.

I dag, söndag, Har jag sovit läng in på morgonen , Kollat "Life of Ryan" på mtv och nu funderar jag på att fara ut och springa, även om jag kommer att svettas ihjäl i denna värme.
Mer än så har det inte hänt under denna vecka. Ska försöka hinna skriva lite oftare in  veckorna,
men jag verkar ha det lite svårt att hitta tiden.
Nåjaa , ha det bra männirkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0