Allmännt !

Av Janina's begäran:

Mamma har alltså inskaffat en ny kamera till familjen
(Fast ni kan säkert förstå att det är jag som kommer att använda den mest)
det är en Olympus SP-800UZ.
såhär ser den ut:






Helt okej kamera och lätt att använda !


Bilden togs i går (23.5 -10)

Som bäst väntar jag på att klockan ska bli 18:30 så jag får börja cykla till träningen.
Ska bli skönt med träning, även om det kommer att vara några stycken borta pga klassresa.
ännu skönare kommer det att bli att träffa Kira igen.
Känns som om det var en evighet sen vi sågs sist , trots att de bara var drygt en vecka sedan.
Blev så van med att träffa henne varje dag, så nu känns det riktigt tomt ...
Och ännu värre kommer det att bli på sommarlovet ... Nåjaa , men jag kommer väll att överleva i alla fall.

Hade utvärdering på praktiken i dag, kan berätta att jag var en aning nervös för den, även om jag var ganska säker på att jag kommer att få ett bra vitsord.
Min handledare bara skröt om mig och tyckte jag var så duktig och slutvitsordet blev 3, vilket är det bästa !
"Det var meningen att Lotta skulle vara på fyssen, men eftersom de inte tar grundstuderande dit, så kom hon till mig istället. Jag hade helt förberätt mig på att en liten, tyst och blyg flicka skulle komma hit måndag morgon och att jag måste ta fram mina "äidinvaistot" ... men så kommer denhär in genom dörren !" min handledare pekar på mig och skrattar. Jag antar att jag var HELT motsatsen till vad hon väntat sig !
Haha. Skojigt !

I morgon har jag tid att skriva körkortes teoridel, Hoppas verkligen jag slipper igenom det.
Jag menar efter alla om och men så skulle det vara kul och få det undanstökat.
3 tider har blivit bokade till mig, men har ännu inte fått/kunnat skriva teorin.
första gången hade jag inget körlov, andra gången lagg jag i spysjuka hemma och 3gången meddelades tiden inte till mig så det sket sig... Hehe ... men jag är taggad för i morgon !

BTW, så har vi Variska Vår-uppvisning på söndag klockan 16.
Det kostar 2€ och alla är varmt välkommna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0