Kuka päättää ketkä saa onnistua ?

Nåjaa, kanske det är dags att skriva ett inlägg här emellan ...
Det har inte hänt så värst mycket på senaste tiden.
Lite spysjuka, praktik och träning är ända som jag har sysselsatt mig med.

I fredas åkte vi ner till helsinki för att tävla i pienryhmien SM-kisat.
En riktit bra resa med mycket skartt, klåpas och cheerleading, kan det bli bättre ?
nope. don't think so.
Efter en katastrofal generalrepetition, gjorde vi ett nästan perfekt tävlings-program och fick en välförtjänt 4 plats.
I'm so happy.
Bilder kommer antagligen senare !

i dag blir det antagligen en lång och avslappnande lenkki som terapi för hjärnan.

Btw, om någon undrar vad jag gjort med skolan och nästa höst,
så kan jag berätta att jag stannar i trygga vasa och studerar första hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0