Tisdag 2.11 2010

Går kväll bestod av träning och chill på ABC med någo folk. Sedan åkte jag hem för att vara en flitig skol-flicka och läsa på en tentt. Tyvärr så hann jag endast läsa några kapitel före ögonlocken blev så tunga att jag omöjligt skulle ha kunnat hålla dem öppna. vaknade 02:45 och konstaterade för mig själv "shit, dit for min tent läsning..." så jag steg upp, borstade tänderna , släckte lampan och fortsatt min skönhets sömn.

I morse när jag vaknade, var jag undeligt nog pigg och gick i duschen. drog iväg till skolan via stan för att hämta K. Satt i skolan första lektionen, där vi fck öva nödförlossningar...Hmm,  kan säga att barnmorska kommer det aldrig att bli av mig. Hur kan en så naturlig sak, orsaka sånt obehag för mig ? usch ...
Nåjaa, 10 tiden körde jag in till stan för att vara hår modell på Sokos hotel Vaakuna. ganska kul var det, och första frisyren lyckades riktigt bra, medas den andra inte riktigt var i min stil ... Här ska ni fö se bilder av första frisyren:



När klockan slog 12, blev det att köra tillbaka till skolan och skriva tenten som jag inte förberätt mig på sådär riktigt bra. Som tur var det en "ja-nej" tent, så vi får hoppas att jag blev godkänd.

Nästa på min "måste göra"- lista står det mixa musik till Steel-programmet. Inväntar för tillfället att Saski ska anlända med musiken som vi ska använda, Sedan blir det Steel träning. Det återstår endast 4 träningar före det är dags för SM-karsintakisat i Tammerfors... Nej, jag är inte alls nervös... YEAH, RIGHT !

Efter träningen blir dett antagligen Ollis. Det ska bli kul att få skaka loss lite. Får bara hoppas att man slipper in och att det inte är för fullt !

Peace  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0