Söndag.

kvart över 10  på morgonen hör jag då väckarklockan ringer. Snabbt som en raket var jag upp ur sängen, tog på mig college byxor och en huppari för att sedan köra i väg till Hutski på Steel träningen som började 11. Träningen var riktigt lyckad och föt tillfället är jag en proud coach ! <3





sådär annors har jag just fått färdigt mitt hår. Fixade till tävlings frisyren inför open practisen som är i dag klo 18-19 på Hutski.  Sitter och är sådär små nervös över tävlings programmet, får bara hoppas att det går bra...



I går var det en bra kväll fullt med skratt. Filmen vi såg var ganska bra och efteråt drog vi iväg till Helis eftersom ingen orkade/ville fara hem. Vi skvallrade en del och kollade tv:n, och ni kan ju gissa vad som kommer på tv sent på en lördagskväll. HAHA ! nåjaa, kommenterar inte den saken någo destumera.

Nu borde jag dra mig från datorn och börja läsa på en tent. Men GISSA om jag har lust med det ? NEJ, de har jag inte... Inte det minsta ! kanske jag hinner göra det senare i kväll ? äh, får se ... Men här kommer iaf några bilder från i fredags då vi övade intubation i skolan.  Coolt !

 Ambuventilation.
Aktivt lyssnande studerande (or NOT!)
Samppi övar ambuventilation på sig själv.Danni intuberar.
Intuberad docka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0