PiiiPaaaPiiiPaaaaPiiiPaaa ... PRKL !

jaaaahas. var ska jag börja?

Söndagens uppvisning gick inte riktigt som väntat. eller jaa, jag hann inte ens vara med på uppvisningen. I stället fick jag åka till farbror doktorn eftersom min högra axel fick en rejäl smäll och jag kunde inte (eller KAN inte) lyfta min arm. Blev skickad från HVC till akuten där de skulle röntga axeln. Medas vi väntade vid akuten kommer nästa med rosett i håret, då hade min lagkamrat också stött sig, så vi var två som skulle röntgas. Ganska komiskt egenligen !?

Nåjaa, röntgen bilderna visade inget tecken på att axeln skulle vara ur led eller att något ben skulle vara brutet, Positivt !? hmm, hur man nu tar det ... inget tävlas blir det ju för min del iaf ... DET SUGER (ursäkta mitt ordval) så in i  HELVETE!!! Satans jävla vittus FANSKAP ........ 7 år utan skada och så förstås en vecka innan tävlingarna passar det på att hända ... Great, so fucking awesome ....

Mer än så orkar jag inte skriva för tillfället. Lovar att det kommer mera text senare ... C ya Suckers !


Mycket roligare att LEKA patient än att påriktigt vara patient....

Kommentarer
Postat av: mawwee

stakkars :(:(

2010-11-10 @ 10:52:07
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0