Whooops ...

Haha, hur skulle det vara om jag skulle aktivera mig här ? när har jag senast skrivit ett inlägg ? öööh, typ augusti ?
Meeen, en lite blogg-paus skadar vell aldrig, eller vad säger ni ?

sådär annors kan jag säga att det inte har hänt så speciellt mycket i mitt liv på den senaste tiden, eller i alla fall inget som ni skulle vara intresserade av. Dagarna består till de mesta av skola, träning, jobb och annat onödigt. fast måste faktiskt medge, att skolan och min klass är helt awesome ! Har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket som under denna höst. Så i fall ett gått skratt förlänger livet, så kommer jag definitivt att leva förevigt.

Har inte så mycket mer att säga just nu, men jag lovar att jag ska vara lite mera aktiv här fram över !
C ya ppl !


Sånt vi (blivande) akutvårdare håller på med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0